Nahajate se v: Homepage > Griči > GriČi > STEZA "MARCO E LUCA"

STEZA "MARCO E LUCA"

Magnano in Riviera, itinerarij: steza je poimenovana po dveh mladih žrtvah potresa; dolga je 4,5 kilometra in pohod traja približno dve uri. Iz trga v Magnanu je treba zaviti proti levi in prehoditi del ulice Roma, na razpotju ostati na desni strani in prehoditi del ulice Sottomonte; pri perilnem kamnu je treba obrniti desno in nadaljevati do manjšega vodometa. Zatem se začne pot navzgor vzdolž ostankov stare gozdne steze. Po približno 100 metrih je razpotje, kjer je treba ubrati pot ob potoku Rio Zupet in nadaljevati po stezi »Piccolino«.

Po stezi »Marco e Luca« nadaljujemo vzdolž stare gozdne steze vse do nove. Obrniti je treba desno in nadaljevati do gozdu starih češenj. Približno na polovici poti je tudi ribnik z vodnimi pupki! Iz gozdu starih češenj se spustimo skozi poseben gozd navadnih gabrov (cjamar), kjer je tudi podrast posebne vrste: pred vami se bo razprostrla zelena preproga lobodik (ruscli)! Zatem je treba prehoditi del steze »La Mont« v smeri proti zaselku Borgo Bocon in nadaljevati ob borovem gozdu Madussi na južni strani vse do hiš Urli v ulici Castello. Spustimo se na grič Colle del Castello. Ulica Prampero vodi nazaj na trg Ferdinando Urli.